keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Lisäenergiaa ja pyörän säätöä

Tutkiskelin tuossa viikko sitten ensi kesää varten noita lisäravinnejuttuja ja olin suunnitellut tilaavani Northforsen tuotteita. Kauhia munkki kun samaan aikaan sähköpostiin pamahti Northforsen kanta-asiakasetuna melkein kaikista tuotteista -40 %!

Samantien tilausta ruksaamaan ja tänään tuo yli 10 kilon satsi löysi paikkansa tallin hyllyltä ja loput Gutzyn tuotteet saivat siirtyä alahyllylle.



Mulla on noita Northforsen patukoita ollut käytössä jo koko talven ja olen niistä tykännyt. Lopullisesti päädyin noihin, kun vertailin niiden koostumusta tarkemmin. Northforsen energy- ja protein bareissa on mm. lisättynä myös vitamiinit ja erityisesti B12 on minulle vegetaristina tärkeä.


Olen myös säätänyt Epicin  ajoasentoa enemmän xc-race -henkiseksi, kun nuo enskatyyppiset ajot vedetään nyt Stumpilla. Vaihdoin takaisin tuon alkuperäisen 100 mm Sidi Brainin, mullahan oli tuossa välillä 120 mm Reba. Myös stemmiin tuli pituutta lisää, kun 90 mm vaihtui 105 mm.

Tänään pyörä kulki sateen liukastamilla poluilla mielestäni yllättävän kovaa, vai onko se henkinen puoli mikä on saanut näennäistä vahvuutta tuosta pyörän säätämisestä ja hyllyllisestä lisäenergiaa.

Mene ja tiedä, pääasia on että harrastetaan ja itsestä tuntuu hyvältä, oli se vauhti sitten sitä tai tätä.

The Mainosmies.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.